سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی عاقلانه

ای برادر قصه چون پیمانه است// معنا اندر وی بسان دانه است// دانه معنی بگیرد مرد عقل// ننگرد پیمانه را گر گشت نقل‏
ما انسانیم ممکنه اشتباه هم بکنیم ممکنه تو حرف زدن تاپوق بزنیم. ممکنه بگیم راس ساعت شش شروع می کنم ولی 7 بیمار بشیم. به عنوان ی انسان ممکنه زمانی هم حالم جسمی یا ذهنمون خوب نباشه و امتحانمونم خراب کنیم دنیا آخر نشده
اها 5 بله خیلی مهمه اخه من همیشه این احساس رو دارم که همه اطرافیانم کاملا و من فقط هی بالا پایین دارم بله بله فقط یه مطلبی شرمنده طول کشید
خواهش می کنم
راجع به حال بد ذهنی من میدونید مثلا میخوام کاری کنم که آرمان گراییم کم بشه
آدم سالم طیفی از کیفیت ها را در کارهای مختلف در نظر می گیره
اینم 6 بود
به خودم میگم ببین تو تا الان به خاطر شرایط بد روحیت درس نخوندی ولی الان دیر نشده یا اگه دیر شده شروع کن که بدتر نشه این افکار خیلی به دردم میخوره اما اماااا
یعنی میگه درسته شش صبح بلند نشدم ولی کیفیت کارم صفر نمیشه میشه 90 از صد
هی یه فکری میاد سراغم که این امید دادن به خودم در واقع توجیه کردن اشتباهات و بهونه آوردن برای نخوندنه این فکر دومی مثل یه جدال تو مغزمه که اعصاب برام نمیزاره
ببینید باید جلوی راحت طلبی ذهن را هم بگیری ذهن دوست داره راحت باشه
بله
7. بهش بگو درسته که سر وقت شروع نکردم ولی الان شروع می کنم و تلاش می کنم ان شاالله جبران کنم
پس من باید نه کاملا همه چی رو بهونه بیارم و توجیه کنم که ذهنم راحت طلب و تنبل باشه و نه خیلیی خودمو سرزنش کنم که مانعی برای ادامه راهم باشه
یعنی باید با ندای پذیرنده و مشفق با ندای انتقادگر ویرانگر مقابله کنی
اها
بله
که اینطور
مثلا زمانی که خسته ای هم نگو امشب خسته ام نمی خونم
نکته دیگه ای موند؟
پس چی
بگو امشب خسته ام با کیفیت 50 این درس را مرور می کنم
اهاااا
اینو یادتون باشه
پس یعنی نه طوری باشه که بگم چون خسته ام اصلاا نمیخونم و نه طوری باشه که بگم با اینکه خستم ولی باااید بخونم حد وسط درسته
نکته خیلی خوبی بووود
آدم های موفق طیفی از کیفیت ها را برای کارهای مختلف در زمان های مختلف در نظر می گیرند
آدم های موفق طیفی از کیفیت ها را برای کارهای مختلف در زمان های مختلف در نظر می گیرند
آدم های موفق طیفی از کیفیت ها را برای کارهای مختلف در زمان های مختلف در نظر می گیرند
آدم های موفق طیفی از کیفیت ها را برای کارهای مختلف در زمان های مختلف در نظر می گیرند
آدم های موفق طیفی از کیفیت ها را برای کارهای مختلف در زمان های مختلف در نظر می گیرند
آدم های موفق طیفی از کیفیت ها را برای کارهای مختلف در زمان های مختلف در نظر می گیرند
اینو ملکه ذهنم میکنم
ما ی ذهن احمق داریم ی ذهن مشفق. ذهن احمق میگه ورزش نکن ورزش یعنی وقت تلف کردن
خب
ذهن مشفق میگه درسته ورزش ی زمانی را به خودش اختصاص میده ولی کیفیت کار را بالا می بره و نشاط ایجاد می کنه و حس ما را نسبت به خودمان خوش می کنه و حافظه تقویت میشه ارزش معنوی مباحث بالا حدود 300 میلیون تومان است دقت کنید هدر نرود با آنها انس بگیر
ممنون از شما
خدا نگهدارتون
پل ارتباطی: mh.gh110@gmail.com
کانال ایتا: https://eitaa.com/zendegiearam